środa, kwietnia 18, 2012

Kręci mnie gdy mężczyzna ;)

Zasady zabawy:
  1. Wstaw logo zabawy.
  2. Napisz kto Cię otagował.
  3. Wytypuj 5 innych bloggerów do zabawy.
  4. Wybierz 3 rzeczy lub sytuacje, które powodują, że Mężczyzna rozpala Twoje zmysły :) 
  5. Możesz dodać zdjęcia i piosenkę.
1.
   2.   Skuszę się na tą zabawę   Dzięki Myska ;) Mysa;)

   3. hmmmm teraz się bójcie 
 - Krokodylka
 -  Lilka 
 - Stokrotka
 - Nikki
oczywiście jak wam się chce i macie czas 

4.   Osz kurde jak ja kocham męski głos taki niski , melodyjny , że ciarki po plecach przechodzą . Najpierw zwracam uwagę na głos przez telefon i się podniecam hi hi wyobraźnia wtedy podsuwa mi takie wizje , że ho ho .
Mam bzika na punkcie męskich ramion nago oczywiście ,muszą być umięśnione ale nie jakoś przesadnie i najlepiej muśnięte opalenizną oczywiście naturalną , boże jak to na mnie działa , nogi miękkie ,kisiel w gaciach ;) 
No i jeszcze uwielbiam jak facet bierze mnie w objęcia od tyłu , mogę się wtedy wtulić w niego i zapomnieć o bożym świecie.
Chciałam wspomnieć że no... że lubię się napalać na męskie penisy ale kto tego nie lubi... dobra jestem zboczona i perwersyjna wiem wiem ;) 

3 komentarze:

E.S. pisze...

Wiesz co mi się u Ciebie podoba?Szczerość i dosadność :)
Pozdrawiam!

Amelia pisze...

Dzięki bardzo ;) już nie raz za tą szczerość dostałam po dupie ;) ale co mi tam,,,

Zaczarowane Pudełko pisze...

No muszę się w końcu zebrać do napisania, bo to juz drugie wywolanie do tablicy


Oj Kochana weź wyrzuć tę weryfikacje PLIS;)