poniedziałek, listopada 28, 2011

głupia !!!!!!!!!!!!

Boże jak ja jestem głupa !!! większej idiotki chyba nie ma kurwa jasna R był dziś u mnie żebym mu 50 zł dała bo pies matce zeżarl jakieś papcie i wycieraczkę , i że musi odkupić bo ją wyrzuci a co do psa to jak pokój będzie gotowy to biorę ją do siebie więc dałam a ten palant chodzący się najebał ja pierdole nie raz już miałam nauczkę , zrobiłam tak bo wciaż mam nadzieję że on sie zmieni !!!!!!!!!! a to nie prawda dlaczego ja mam wciaż nadzieje a na domiar złego on własnie pojechał do mnie do domu okręcił mojego szwagra i się z nim zabrał ;(

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Faktycznie.

Bartek pisze...

Nie głupia, tylko masz nadzieje. Powinnaś nie tylko się czymś zająć, ale i znaleźć sobie kogoś porzadnego. Nie wierzę, że nikogo nie znajdziesz w okolicy. Byle nie na sile, bo to wtedy więcej szkody niż pożytku.

A gadaniem ludzi się nie przejmuj. Niech sobie gadają na zdrowie. Za to pokaż im, że jesteś lepsza.

Amelia pisze...

ale ja nie chcę nikogo z okolicy już to przerabiałam najlepszy związek miałam z facetem oddalonym ode mnie o 150 km nie widzieliśmy się codzień i to własnie było cudowne