środa, listopada 09, 2011

Pobito mnie

Ciężko pisać... idę wczoraj do domu po drodze sprawdzam pocztę i wylazł, brat mojej mamy i zaczął mi po prostu ubliżać , że on nie może podobno patrzeć jak moja siostra nie ma kurwa na chleb a ja chodzę pijana ciągle i jej się do życia podobno nie dokładam no nie wytrzymałam i powiedziałam co o nim myślę , że sam żyje z pensji córki a co ja mam z siostrą niech się nie wpierdala. Później mi na R ruszył więc zaczełam się z debilem kłócić nie wytrzymałam jak mi powiedział , że rozmawiał z moim bratem i że mnie wypierdolą z chaty, powiedziałam "zejdz mi z oczu stary chuju " on podszedł i jak nigdy nic zaczął mnie bić że żadna suka nie będzie mu mówić co on ma robić. Nie broniłam się nie miałabym z nim szans , a ciotka nawet nie wyszła pomóc a sam cham po pijanemu ją tłucze. Jak odszedł zadzwoniłam do ojca powiedział że zaraz przyjedzie i zadzwoniłam do R i do siostry tej co z nią mieszkam. Przyszła i stwierdziła że nie miałam się wogóle do niego odzywać, taaa jasne weź się nie odezwij , no niestety nie jestem taka żeby ktoś mnie obrażał bezpodstawnie. A to wszystko dzięki niej także pewno się wystraszyła bo nigdzie teraz nie pracuje do stycznia ma zasiłek łazi do nich i pierdoli , że pójdzie pod most a oni se reszte dopowiedzieli że pewno muszę nie dawać kasy. Tylko nie wpadli na to , że z zasilku nie opłaciła by rachunków i się wyżywiła i jeszcze miała kasę na duperele no ja pierdole. Sytuacja wygląda tak że to ja kupuje jedzenie ZAWSZE załatwiam opał na całą zimę i płace za telefon jej zostaje prąd i woda i nigdy nie robiła żadnych ale to żadnych pretensji. Także nie rozumiem po co się ten palant wtrąca. R przyjechał zadzwonił do huja a ten go jeszcze postraszył że jak ma problem to ma przyjść no to poszedł , a ten kretyn się zamknął w chacie i ciotkę na rozmowę wypuścił i to jeszcze przez drzwi , że R ma odejść bo on ma słabe serce , no jak mnie lał to nie miał słabego , że po policje zadzwonią mogli zadzwonić ja bym była za ;) R przyszedł pojawił się tato jego też nie wpuscili jeszcze wyzwali jak mu nie wstyd za taką sukę jak ja . No paranoja totalna , nie zostawię tak tego, nie odpuszczę bo każdy mu odpuszcza . Nie ze mną takie akcje

Brak komentarzy: